+200 glade kunder 4,7 ud af 5
4.7/5

Kundespørgsmål som oftes stilles ved flytteopgave?

Få svar på dine spørgsmål

I flytteprisen er inkluderet flytning fra A til B. Men du får meget mere end det, og uanset om du vælger at betale ud fra timepris eller en fast flyttepris er følgende med:

  • Forsikring via codan
  • Kørsel, nedbæring, opbæring og pakning af flyttevognen
  • Indpakning af dine møbler i flyttetæpper
  • Dine ting bliver surringstroppet i vognen
  • tilbud om kørsel til genbrug med restgods der evt skal smides ud mod et gebyr

I travle perioder hvor efterspørgslen på vores hjælp er høj, anbefaler vi kunderne at være ude i god tid. Det gælder sommermånederne og starten samt slutning af alle måneder. Vi gør altid, hvad vi kan, for at imødekomme vores kunders ønsker – også dem der er efterspørger vores hjælp med kort varsel. Men jo tidligere du er ude, jo større chance er der for, at vi kan opfylde alle din krav.

Vi køre ikke med privat personer i vognen.

Vi skal modtage betaling straks efter endt arbejde til flyttefolk kontant , overførsel, mp. Ved udlandskørsel betales 50 % af beløbet på forskud. Vi forbeholder os retten til at kræve forudbetaling ved andre opgaver – aftaler ved booking.

Vi kan tilbyde at leje op til 50 kasser . Vi tager 600 kr i levering og 600 kr i leje op til 2 måneder . Depositum 1000 kr . vi anbefaler dog at skaffe kasser selv.

Ved længere kørsel kan det bedst betale sig at vælge en fast pris. Hvis du derimod ikke skal flytte langt væk fra den tidligere adresse, er timepris typisk den bedste løsning. Valg i timepris spiller osgå en del. Da 3 arbejder hurtigere end 2 osv . Kontakt os gerne for rådgivning

Dette er nok et af de mest ofte stillede spørgsmål, men det er svært at give et facit, da alle opgaver er forskellige.

Der er nemlig mange faktorer, der kan spille ind, når vi skal beregne hvor lang tid, flytningen vil tage. Herunder kan nævnes, hvor lang afstand der er fra parkeringsmuligheder til adressen, om der er genstande, der er vanskelige at få op og ned af trapper, eller om selve opgangen kan give vanskeligheder. Hvilken sal adresserne ligger på, og om der er elevator i bygningen spiller også en rolle.

Det kan være møbler eller genstande, der skal demonteres, eller ekstra inventar på eksempelvis loft, skur eller kælderrum, som ikke er nævnt i den oprindelige beholdning. Under selve transporten kan der være færgeture eller kø på motorvejen, hvilket også spiller ind på flytningens varighed.

Det er altså svært at give et facit, men jo flere oplysninger du giver os, jo nemmere er det for os at give dig et tidsestimat.

Vores forsikring hos codan forsikring dækker alle former for skader, hvis uheldet er ude.

I bilen er der alle former for flytteforsyninger, som sikrer dit inventar og indbo, så alle dine genstande bliver fragtet sikkert fra A til B.

På selve flyttedagen skal alt være pakket i flyttekasser – uanset om I bruger vores eller jeres egne flyttekasser. . Jo mere I er forberedt, desto hurtigere kommer selve flytningen til at foregå.

Vi har mange års erfaring i flyttebrancen , og vi har derfor også en masse gode råd om nedpakning. Fik du ikke svar på dine spørgsmål? Kontakt vores kundecenter på (+45 70 70 1233) eller kontakt os her.

Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.